Welcome to It's Hockey.com the world's new online hockey community. Share your thoughts with other hockey fans from all over the world. It's Hockey.com is also the official message board for leading hockey web sites such as eliteprosepcts.com and hockeysverige.se.

Välkommen till It's Hockey.com hela världens nya hockey community. Här kan du diskutera med hockeyfans från hela världen, är vår tanke. Vill du hålla dig till svenska finns en stor dedikerad forumdel bara för det. It's Hockey.com är också officiellt forum för de ledande hockeysajterna eliteprospects.com och hockeysverige.se.

Senaste besöket: Aktuellt datum och tid: 6 september 2010, 02:15

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Nyttig energidryck =)
InläggPostat: 9 juli 2010, 17:33 

Hejsan alla hockeyfans!

Jag har spelat ishockey sedan jag var 7 år (18 nu) och har alltid varit extra noga med kost och motion och därmed också starkt kritisk till alla energidrycker och sportdrycker som finns på marknaden.

Men så för några månader sedan träffade jag Jens, en kille som driver flera egna företag inom hälsa och sport. Han gav mig möjligheten att börja prenumerera på energidrycker som innehåller alla möjliga vitaminer och mineraler. Dessutom påstod han att man kunde tjäna pengar på det vilket jag också till en början var skeptisk till.

Nu har det gått fyra månader och jag känner en mycket stor förbättring av min kropp. Jag orkar mer, jag presterar bättre, jag reagerar snabbare etc. Som idrottare vet jag att man ska vara försiktig med kosttillskott och liknande och det är just det som gör denna energidrycken så bra eftersom den bara innehåller naturliga ämnen.

Då jag såg att Jens tjänade bra hoppade jag också på, så nu tjänar även jag pengar på det, samtidigt som jag håller mig i bra form.

Tänkte bara dela med mig av denna informationen då det är något jag tycker alla ishockeyspelare och idrottare borde börja med.

Läs gärna mer detaljerat om produkten här: http://robinspersson.vemmaeurope.com/lang/se/Lw

Offline Profil  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme