Hejsan alla hockeyfans!
Jag har spelat ishockey sedan jag var 7 år (18 nu) och har alltid varit extra noga med kost och motion och därmed också starkt kritisk till alla energidrycker och sportdrycker som finns på marknaden.
Men så för några månader sedan träffade jag Jens, en kille som driver flera egna företag inom hälsa och sport. Han gav mig möjligheten att börja prenumerera på energidrycker som innehåller alla möjliga vitaminer och mineraler. Dessutom påstod han att man kunde tjäna pengar på det vilket jag också till en början var skeptisk till.
Nu har det gått fyra månader och jag känner en mycket stor förbättring av min kropp. Jag orkar mer, jag presterar bättre, jag reagerar snabbare etc. Som idrottare vet jag att man ska vara försiktig med kosttillskott och liknande och det är just det som gör denna energidrycken så bra eftersom den bara innehåller naturliga ämnen.
Då jag såg att Jens tjänade bra hoppade jag också på, så nu tjänar även jag pengar på det, samtidigt som jag håller mig i bra form.
Tänkte bara dela med mig av denna informationen då det är något jag tycker alla ishockeyspelare och idrottare borde börja med.
Läs gärna mer detaljerat om produkten här:
http://robinspersson.vemmaeurope.com/lang/se/Lw